maandag 4 juli 2016

Challenge #3 Juli & Augustus en uitslag challenge 2

Goedemorgen allemaal,

Dank jullie wel voor jullie deelnames aan onze tweede challenge. De top 3 is als volgt:

1. Gerie (6)
2. Doris (19)
3. Made by Nicolette (7)

Gefeliciteerd Gerie jij wint de prachtige mal. Als je een mailtje stuurt met je gegevens naar info@do-it-creatief.nl zorgt Anita ervoor dat de mal jouw kant op komt. Jullie mogen alle drie de button in de side-bar meenemen voor op jullie blog.

Challenge #3 Juli/Augustus

Met de vakanties in aantocht hebben wij het thema "zon,zee en strand" gekozen.

Prijs die Do-it Creatief beschikbaar heeft gesteld:


Het team heeft de volgende voorbeelden gemaakt:

Anita:

Sabine:

 Joyce:

Link je creatie hier:


Deze challenge loopt twee maanden in verband met de vakanties en de vakantiesluiting van de winkel.
Wij kijken weer uit naar jullie creaties!

Groetjes DT Do-it Creatief

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd allemaal dames van de top drie.
    Gerie gefeliciteerd met je prijs.
    Prachtige voorbeelden voor deze nieuwe challenge.
    Gaat lukken,
    Gr Anita
    ps ik heb jullie een mailtje gestuurd.,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames. En iedereen een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames. En iedereen een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk dat ik in de top 3 sta, Gerie en Doris ook gefeliciteerd. Ik ga mijn best weer doen voor de nieuwe challenge. Zon, zee en strand daar heb ik zin in! Laat maar komen die zon ;-)

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige zomerse kaarten, dit heeft me aan het werk gezet, leuk! Met dit als resultaat, mijn link staat gelinkt.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig dat ik in de top 3 sta en een hele mooie prijs heb gewonnen!!! Dank jullie wel DT voor het kiezen van mijn vlagkaart, ben er super blij mee!!! Ook Doris en Nicolette van harte met je gekozen kaart! Het thema van de nieuwe challenge past helemaal bij de zomer en ik doe vast weer mee! Goed weekend allemaal!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke insppiratie. Dames gefeliciteerd met jullie top 3. IK doe ook graag mee. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met jullie top # dames.
    Leuke nieuwe challenge , ik doe graag mee.
    Groet Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sorry jongens ik linkte een verkeerde kaart. nr 17 kan verwijderd worden. de goede staat eronder.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke nieuwe challenge ik doe weer graag mee .
    Prachtige voorbeelden weer dames !
    En wow wat een verassing sta in de top 3 helemaal blij mee .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb zojuist de kaart van mijn moeder Martje erbij gezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kaartjes 2 en 3 staan er ook bij!

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen